فیزیوتراپی در پونک

فیزیوتراپی در پونک

فیزیوتراپی در پونک

فیزیوتراپی فواید زیادی دارد، می توان از آن برای بهبود سلامت و تندرستی، سلامت روان و بالا بردن کیفیت عمومی زندگی شما استفاده کرد. بسیاری از مردم نمی دانند که یک فیزیوتراپیست چه نقشی در مقابله با انواع مشکلات مرتبط با سلامتی دارد. اغلب این تصور غلط وجود دارد که فیزیوتراپی فقط برای مشکلات اسکلتی عضلانی و آسیب های ورزشی مفید است. با این حال، فیزیوتراپی می تواند یک درمان موثر برای انواع بیماری های حاد و مزمن باشد.

تقریباً هر کسی مزایای فیزیوتراپی را در مقطعی از زندگی خود تجربه خواهد کرد. تیم فیزیوتراپیست ما در کلینیک فیزیوتراپی پاک (فیزیوتراپی در پونک) می تواند شرایط مختلفی را از طریق ارزیابی، درمان و پیشگیری درمان کند. 

موارد کاربرد فیزیوتراپی

درمان مشکلات اسکلتی عضلانی
فیزیوتراپی با کاهش سفتی، افزایش تحرک و انعطاف پذیری و تسهیل ترمیم آسیب بافت، مشکلات اسکلتی- عضلانی را درمان می کند. فیزیوتراپیست ها از تکنیک های مختلفی از جمله درمان دستی، ورزش، آب درمانی، تحرک مفصل و ماساژ در طول برنامه درمانی استفاده می کنند. درمان دستی به بازیابی تحرک مفصل کمک می کند، تحمل بافت نرم را در برابر بارگذاری بهبود می بخشد و سفتی را کاهش می دهد. سوزن خشک و ماساژ می تواند در تسکین درد، کاهش استرس و بهبود زمان کلی بهبود مفید باشد.

مدیریت درد
در کلینیک فیزیوتراپی پاک (فیزیوتراپی در پونک) ما، تیم ما ساعت‌های طولانی برای کمک به افرادی که با درد حاد یا مزمن روبرو هستند کار می‌کند. خواه رگ به رگ شدن مچ پا، کشیده شدن عضله، کمردرد یا یک بیماری طولانی مدت باشد، می توانید با یک برنامه عمل واضح و تمرینات کاربردی برای کاهش درد از مزایای فیزیوتراپی بهره مند شوید.

پیشگیری از آسیب
سالم ماندن به معنای دور ماندن از آسیب احتمالی است. و چه راهی برای حفظ سلامتی بهتر از اجتناب از آسیب در وهله اول؟

صرف نظر از سطح تناسب اندام شما، هر کسی می تواند از استفاده از تکنیک های بهتر در هنگام ورزش، کار یا فعالیت های روزانه مانند راه رفتن و راست ایستادن بهره مند شود.

متخصصان ما در کلینیک فیزیوتراپی در پونک خدمات تخصصی فیزیوتراپی را با بالاترین کیفیت به مراجعه کنندگان عزیز ارائه می دهند.

چگونه با فیزیوتراپی آسیب های مربوط به ورزش را درمان کنیم؟
صدمات در زمین ورزشی می تواند خطرناک باشد و به طور بالقوه زندگی شما را برای مدت طولانی تحت تاثیر قرار دهد. با سرعت های سریع، برخوردهای با ضربه زیاد و حرکات غیرقابل پیش بینی، آسیب های ورزشی یکی از مسائل رایجی است که فیزیوتراپیست ها به طور روزانه با آن سروکار دارند. مهم نیست که ورزشکار هستید یا آماتور، گرفتن یک فیزیوتراپیست واجد شرایط برای درمان آسیب های ورزشی می تواند زمان بهبودی را کاهش دهد و وضعیت فعلی شما را تقویت و بهبود بخشد.

درمان بیماری های ارتوپدی
افرادی که از بیماری های رایج ارتوپدی مانند آرتریت رنج می برند، مزایای زیادی از فیزیوتراپی می برند. بیماری‌هایی که مفاصل، ماهیچه‌ها، استخوان‌ها و اعصاب را تحت تأثیر قرار می‌دهند نه تنها از نظر جسمی ناتوان‌کننده هستند، بلکه می‌توانند آسیب‌های روانی سنگینی نیز داشته باشند. فیزیوتراپی برای آرتریت باعث شل شدن مفاصل، کاهش التهاب و تنظیم روانکاری غضروف – کاهش درد و کاهش تورم می شود.

مراقبت های بارداری و پس از زایمان
فیزیوتراپی به زنان کمک می کند تا بارداری آرام و سالم تری داشته باشند. در طول بارداری، بدن دچار تغییرات اساسی می شود که می تواند بر سلامت و رفاه عمومی تأثیر بگذارد. افزایش وزن بدن، نوسانات هورمونی و تغییر عادات همگی تأثیر عمیقی بر بدن دارند. فیزیوتراپی می تواند به زنان ابزارهایی برای مقابله با این تغییرات در دوران بارداری و بعد از آن بدهد.

بیماریهای سیستم عصبی
همانطور که فیزیوتراپی به مفاصل و مشکلات اسکلتی عضلانی کمک می کند، می تواند به اختلالات عصبی نیز کمک کند. مشکلات ناشی از سیستم عصبی بدن مانند از دست دادن عملکرد و کاهش حس، با فیزیوتراپی و تمرینات هدفمند با هدف کاهش استرس در مسیرهای عصبی و فعال کردن مجدد کانال های ارتباطی بین اندام ها و مغز قابل درمان هستند.

 

کلمات مرتبط :

فیزیوتراپر در پونک – فیزیوتراپی در جنت آباد – فیزیوتراپی خوب در غرب تهران – فیزیوتراپی شانه – فیزیوتراپی ورزشی

مقالات بیشتر

فیزیوتراپی اختلالات کف لگن

فیزیوتراپی اختلالات کف لگن

question_answer0
فیزیوتراپی اختلالات کف لگن یک روش موثر در مدیریت این اختلالات است که در کلینیک فیزیوتراپی پاک در غرب تهران…
بی اختیاری ادرار

بی اختیاری ادرار

question_answer0
بی‌ اختیاری ادرار شایع‌تر از آن چیزی است که بیشتر مردم تصور می‌کنند، اما همچنان موضوعی است که بسیاری از…
کمردرد

کمردرد

question_answer0
کمردرد یکی از شایع‌ترین مشکلات جسمی است که افراد در طول زندگی خود تجربه می‌کنند. این مشکل می‌تواند به دلایل…
اختلال عملکرد کف لگن

اختلال عملکرد کف لگن

question_answer1 دیدگاه
اختلال عملکرد کف لگن از مشکلات شایع در بین زنان است که البته در مردان نیز ممکن است رخ دهد…
فیزیوتراپی در اختلالات جنسی

فیزیوتراپی در اختلالات جنسی

question_answer0
فیزیوتراپی در اختلالات جنسی یک روش موثر درمانی است که می تواند کیفیت زندگی را تا حد زیادی بهبود بخشد.…
بیوفیدبک تراپی

بیوفیدبک تراپی

question_answer0
بیوفیدبک تراپی یک روش درمانی غیر تهاجمی است که به افراد کمک می کند تا بر عملکردهای فیزیولوژیکی که معمولا…

مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست