مرکز فیزیوتراپی در سردار جنگل

مرکز فیزیوتراپی در سردار جنگل

مرکز فیزیوتراپی در سردار جنگل

فیزیوتراپی یک درمان بسیار موثر برای اختلالات، بیماری ها و آسیب های متعدد است. این درمان به بازیابی تحرک، حرکت و عملکرد قسمت های آسیب دیده بدن کمک می کند. فیزیوتراپی از روش های فیزیکی اثبات شده پزشکی و دانش عمیق در مورد نحوه عملکرد بدن انسان استفاده می کند.

در کلینیک فیزیوتراپی پاک (مرکز فیزیوتراپی در سردار جنگل) فیزیوتراپیست های فوق العاده واجد شرایط و با تجربه ما برنامه های درمانی شخصی سازی شده ای را ارائه می دهند که می تواند از طرق مختلف برای شما مفید باشد. در اینجا به برخی از مزایای مراجعه به فیزیوتراپیست اشاره می کنیم.

فواید فیزیوتراپی

مدیریت آسیب های مرتبط با ورزش

فیزیوتراپیست ها می دانند که چگونه ورزش می تواند خطر ابتلا به بیماری های خاص مانند پارگی ACL، آرنج گلف بازان، پارگی همسترینگ و موارد دیگر را افزایش دهد. بنابراین، آنها برای تشخیص و رفع مشکلات علامتی ناشی از چنین آسیب‌هایی، برنامه‌های درمانی شخصی‌سازی می‌کنند. ورزشکاران می توانند به غیر از آسیب های ورزشی از فیزیوتراپی برای تقویت عضلات بدن، افزایش گردش خون و بهبود تحرک استفاده کنند.

مدیریت درد

فیزیوتراپی یک روش ثابت شده برای تسکین درد از طریق برنامه های ورزشی و تکنیک های درمانی الکتریکی مانند TENS، IFT و التراسوند است. تحرک بافت نرم همچنین یک تکنیک موثر برای بازگرداندن عملکرد طبیعی بدن و کاهش درد ناشی از شرایطی مانند رگ به رگ شدن عضلانی، تاندونیت و آرتریت روماتوئید (RA) است.

فیزیوتراپیست‌ها همچنین به بیمارانی که از چنین شرایطی رنج می‌برند کمک می‌کنند تا از طریق تمرینات درمانی قابل اجرا و یک برنامه اقدام روشن، درد را کاهش دهند.

متخصصان ما در مرکز فیزیوتراپی در سردار جنگل خدمات فیزیوتراپی را با بالاترین کیفیت و بر اساس متدهای روز دنیا ارائه می دهند.

در اینجا برخی از علائم رایج وجود دارد که با فیزیوتراپی قابل درمان هستند:

  • درد دنده و سینه
  • درد عضلات و مفاصل
  • کمر درد
  • سردرد
  • گردن درد
  • بی تحرکی و سفت شدن مفاصل

بهبود وضعیت بدن

فیزیوتراپیست های خوب آموزش دیده می توانند به مشکلات وضعیت بدن شما اشاره کرده و به شما در رفع آنها کمک کنند. به جای پرداختن به درد مزمن به عنوان یک راه حل کوتاه مدت، فیزیوتراپی به بیماران این امکان را می دهد که از وضعیت بدن خود در حین کار آگاهی بیشتری داشته باشند. در مرکز فیزیوتراپی در سردار جنگل، ما به بیمارانی که دارای چالش های وضعیت بدنی هستند، توصیه می کنیم که چگونه با تنظیم تنظیمات کاری خود یا استفاده از وسایل کمکی، هم ترازی بدن خود را بهبود بخشند.

بهبود سلامت زنان

فیزیوتراپی به زنان کمک می کند تا بارداری سالم و آرام تری داشته باشند. فیزیوتراپیست ها می دانند که تغییرات اساسی بدن در طول بارداری می تواند به طور قابل توجهی بر سلامت و سلامت عمومی مادر تأثیر بگذارد. فیزیوتراپی برای درمان چندین بیماری مانند درد کف لگن، بی اختیاری روده، فیبرومیالژیا و سایر دردهای مربوط به مراقبت های پس از زایمان استفاده می شود.

پیشگیری از آسیب

بهترین راه برای مقابله با درد ناشی از آسیب، محافظت از خود در برابر آسیب های احتمالی است. فیزیوتراپی استحکام استخوان و عضله را افزایش می دهد و از این رو احتمال آسیب های فیزیکی شما را کاهش می دهد. همه افراد بدون توجه به قدرت عضلانی یا سطح آمادگی جسمانی می توانند هنگام کار یا ورزش از تکنیک های فیزیکی با کیفیت بهره مند شوند.

نکته پایانی
فیزیوتراپی بخشی جدایی ناپذیر از مراقبت های بهداشتی است که مستلزم درمان های حمایتی برای پیشگیری و بهبود درد است. در کلینیک فیزیوتراپی پاک، ما فیزیوتراپی را برای بهبود کیفیت زندگی از طریق آموزش به بیمار، مراقبت عملی و روش‌های فیزیکی تجویز شده ارائه می‌کنیم. 

 

کلمات مرتبط :

مرکز فیزیوتراپی در سردار جنگل – فیزیوتراپی خوب در غرب تهران – فیزیوتراپی تخصصی شانه در غرب تهران – کلینیک فیزیوتراپی در پونک – فیزیوتراپی پس از جراحی شانه – شاک ویو تراپی در غرب تهران

مقالات بیشتر

فیزیوتراپی اختلالات کف لگن

فیزیوتراپی اختلالات کف لگن

question_answer0
فیزیوتراپی اختلالات کف لگن یک روش موثر در مدیریت این اختلالات است که در کلینیک فیزیوتراپی پاک در غرب تهران…
بی اختیاری ادرار

بی اختیاری ادرار

question_answer0
بی‌ اختیاری ادرار شایع‌تر از آن چیزی است که بیشتر مردم تصور می‌کنند، اما همچنان موضوعی است که بسیاری از…
کمردرد

کمردرد

question_answer0
کمردرد یکی از شایع‌ترین مشکلات جسمی است که افراد در طول زندگی خود تجربه می‌کنند. این مشکل می‌تواند به دلایل…
اختلال عملکرد کف لگن

اختلال عملکرد کف لگن

question_answer1 دیدگاه
اختلال عملکرد کف لگن از مشکلات شایع در بین زنان است که البته در مردان نیز ممکن است رخ دهد…
فیزیوتراپی در اختلالات جنسی

فیزیوتراپی در اختلالات جنسی

question_answer0
فیزیوتراپی در اختلالات جنسی یک روش موثر درمانی است که می تواند کیفیت زندگی را تا حد زیادی بهبود بخشد.…
بیوفیدبک تراپی

بیوفیدبک تراپی

question_answer0
بیوفیدبک تراپی یک روش درمانی غیر تهاجمی است که به افراد کمک می کند تا بر عملکردهای فیزیولوژیکی که معمولا…

مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست